HTML

Paleo konyha

A paleolit diétához nem könnyű finom recepteket találni. Segítek Neked, s itt sok finom receptet találsz csoportokba gyűjtve. Főzzünk együtt!!

Csatlakozz Hozzánk a Facebook-on is!

Hírlevélre feliratkozás

Friss topikok

  • Mária Bárányné: Sziasztok. Minden fajta hús engedett ebben a fajta Ősember diétában? (2012.12.19. 20:01) Paradicsomos káposzta
  • SuzyDínó: Kedves "monikam"! Te megsütötted ezt a kenyeret??? Mert eszerint a recept szerint egy híg málé le... (2012.06.21. 14:39) Magos kenyér
  • szpsz: Most pont ezt fogjuk enni. Nyamm! :) (2012.05.19. 12:47) Az igazi sós csirke
  • ..................................................: www.tenyek-tevhitek.hu/paleolit-nyersanyagok.htm itt találtok pontos információkat (2012.03.28. 16:46) Tilalmak? Van megoldás!
  • !Borsika: A kókuszlisztből mennyi kell bele? Csak úgy sacc per kábé :) (2012.03.22. 11:36) Paleo sajtos pogi

Linkblog

stat

2010.05.30. 01:09 monikam

Karfiolleves paleolit módra

Címkék: receptek diéta recept karfiolleves paleo paleolit

Pár héttel ezelőtt találtam rá az új diétára, amit nevezhetünk akár divatdiétának is, de nekem elnyerte a tetszésemet.

Kipróbáltam már néhány receptet, ezeket megosztom veletek.

Az alábbi karfiolleves volt az első próbálkozásom. Nagyon finom lett, bátran ajánlom mindenkinek.

Hozzávalók:

1 fej karfiol (kb. 60-70 dkg)

2 db sárgarépa karikára vágva (kb.30 dkg)

1 csomag újhagyma vagy egy kisebb fej hagyma

fűszerek: só, rozmaring, kakkukfű, tárkony, petrezselyem

1 dl zabtejszín

40-50 dkg kolbász

A karfiolt megtiszítottam, rózsáira szedtem, s megmostam. A répát, hagymát meghámoztam, a répát karikákra vágtam, a petrezselymet felaprítottam.  Körülbelül 1,5 liter vízzel a karfiolt, az összedarabolt hagymát és a sárgarépát főzni kezdem. A forrásnál kis lángra vettem és még  20 percig főztem a levest, miközben a kolbászt apró karikákra vágtam (aki szereti az nagyobb darabokra is vághatja a kolbászokat)

A leveshez a hozzáadtam a kolbászkarikákat, s kb. 5 percig főzöm. Aki nagyobbra vágja, az kb. 15 perc után rakja a levesbe.

Kb. 4-5dl levest  turmixba szedtem át, amibe a torzsákat is kiszedem, s ezt a zabtejszínnel összeturmixoltam, ezután ezzel habartam be a levest, s az első forrás után már kész is lett az ínycsiklandozó leves.

Én már nem sóztam, mivel a kolbász miatt elnyerte a kellemes ízét. Előre sose sózz, csak a kolbász beletétele után.

Jó étvágyat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://paleolit.blog.hu/api/trackback/id/tr642041455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása