HTML

Paleo konyha

A paleolit diétához nem könnyű finom recepteket találni. Segítek Neked, s itt sok finom receptet találsz csoportokba gyűjtve. Főzzünk együtt!!

Csatlakozz Hozzánk a Facebook-on is!

Hírlevélre feliratkozás

Friss topikok

  • Mária Bárányné: Sziasztok. Minden fajta hús engedett ebben a fajta Ősember diétában? (2012.12.19. 20:01) Paradicsomos káposzta
  • SuzyDínó: Kedves "monikam"! Te megsütötted ezt a kenyeret??? Mert eszerint a recept szerint egy híg málé le... (2012.06.21. 14:39) Magos kenyér
  • szpsz: Most pont ezt fogjuk enni. Nyamm! :) (2012.05.19. 12:47) Az igazi sós csirke
  • ..................................................: www.tenyek-tevhitek.hu/paleolit-nyersanyagok.htm itt találtok pontos információkat (2012.03.28. 16:46) Tilalmak? Van megoldás!
  • !Borsika: A kókuszlisztből mennyi kell bele? Csak úgy sacc per kábé :) (2012.03.22. 11:36) Paleo sajtos pogi

Linkblog

stat

2010.07.15. 13:40 monikam

Paradicsomos káposzta

Címkék: receptek diéta káposzta paradicsomos paleo paleolit

Sokat gondolkodtam tegnap, hogy mit is kellene főznöm, s nem volt ötletem. Kimentem a spájzba, szétnéztem, s megláttam, hogy még van sok-sok paradicsomlevem. Rögtön meg is kívántam a paradicsomos káposztát. Már csak a káposzta hiányzott hozzá ;)

Így elsétáltunk a zöldségeshez, s vettünk egy szép fej káposztát, s el is készült ebédre a fincsi paradicsomos káposzta.

Íme a hozzávalók:

- 1 közepes fej káposzta (kb. 1 kg)

- fél liter paradicsomlé

- csipet só

- ízlés szerint nyírfacukor

Elkészítés:

A káposztát tisztítsd meg, szedd le a felesleges levelet, vágd nagyon-nagyon vékony csíkokra, esetleg gyaluld le (én gyalulni szoktam)! Arra figyelj, hogy a torzsáját ne vágd bele! Ezután annyi enyhén sós vízben tedd fel főni, ami éppen, hogy csak ellepi a káposztát. Miután megpuhult, önstd rá a paradicsomlét, s ha szükséges, akkor sózd, cukrozd ízlés szerint!

Mielőtt végzel, vegyél ki a káposztából egy keveset, turmixold össsze, s a pépet öntsd vissza a főzelékbe! Ezzel tudod helyettesíteni a lisztet a sűrítésnél.

Nagyon finom lett. Nem bántam meg a sétát a zöldségesig. :)

Jó étvágyat!

Ha szeretnél friss információkhoz, receptekhez jutni, iratkozz fel hírlevelemre!

Ha tetszik a bejegyzés, oszd meg másokkal is!

Share/Bookmark

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://paleolit.blog.hu/api/trackback/id/tr562152482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária Bárányné 2012.12.19. 20:01:57

Sziasztok.

Minden fajta hús engedett ebben a fajta Ősember diétában?
süti beállítások módosítása